nedelja, 6. december 2015

Zimsko praznični aranžma

Letos na svojih prazničnih voščilnicah pogosto uporabljam "aranžmaje". Ta vikend je bil bolj poslovno naravnan, saj je nastalo kar 30 tehle voščilnic za lokalno gradbeno podjetje (logotip v venčku sem zakrila) .
Pri delu sem uporabila zlat papir z bleščicami iz Muellerja, venček sem izrezala s šablonico Venčka z zvezdami, dodala nekaj zelenih kristalčkov in zeleno- filcasto pentljo iz Tininega kompleta , ki lepo dopolni krog z logotipom podjetja v venčku, ki je izrezan s Tininimi krogi s šivi. Te pa sem potem še dodelala s šablono Memory box modern landscape. Vse skupaj sem potem s 3D blazinicami prilepila na zlato osnovo.

Voščilnico prijavljam v Vladkino- Tinin izziv Zimsko praznični aranžma.

Lep nedeljski pozdrav, Polona



4 komentarji:

  1. Tole moram pa možu pokazat.
    On je tudi del (enega drugega) lokalnega gradbenega podjetja...
    Mogoče pa kdaj pri meni (ali kaki moji prijateljici) kaj naroči...
    Drgač pa je tale venček zakon...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe Duši ti kar, bom pa vesela kakšne tvoje ideje za drugo leto, ker mi že počasi že zmanjkuje idej ;)

      Izbriši
  2. iiii, koliko lepotičk na kupu. Naravnost čudovite so in me v tej barvni kombianciji spominjajo na božične piškote. Kar dišijo po domačem :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vsi poslovni partnerji si bodo edini...to je najlepša praznična voščilnica, kar smo jih prejeli!

    OdgovoriIzbriši