nedelja, 28. februar 2016

Vrtnice - izziv Rumeno

Včeraj pozno zvečer sem bila inspirirana od Keti, za kar se ji še tu zahvaljujem. Ker imam v svoji zbirki vse pripomočke, katere je uporabila, sem se takoj lotila dela. In ker je bila inspiracija res močna, je nastalo nekaj različnih voščilnic z vrtnicami.
Uporabila sem v Rayherju kupljeno mapico, katera se krasno dopolnjuje s šablonco. Poigrala sem se z različnimi postavitvami in kombinacijami barv, embossinga in izrezov.

Prva rumena je nastala za februarski izziv nekaj rumenega pri Ustvarjalnem dotiku
saj sem iz njihove trgovine uporabila štampiljko ozadja z motivom lesenih desk in štampiljko desetletja iz razprodanega kompleta štampiljk, akvarelni papir in izreze pa sem obarvala kar z rumeno distress blazinico.

Rdečo,meni najbolj všečno pa lepim v galerijo meseca februarja pir Najlepšem paru .


Dišeče vrtničast nedeljski pozdrav, Polona






  

15 komentarjev:

  1. Zelo lepe so vse, všeč mi je kako si pri zadnji odrezala embosiran list, lepo pride

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse so prekrasne, meni je zelo, zelo všeč prva :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse so krasne, ampak prva mi je skoraj najlepša.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepe voščilnice s krasnimi ozadji. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. "Leseno ozadje" je perfektno, čestitke pa krasne vse po vrsti:) Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  6. Čisto vse so krasne, sem jih tudi pri Keti že občudovala, res dober navdih, naredila si prelepe izdelke!

    OdgovoriIzbriši
  7. uauu si bila pa res pridna...krasne so, vse po vrsti!

    OdgovoriIzbriši
  8. Uh, kako diši pri tebi. Zelo lepe in elegantne.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepe so tvoje vrtnice, vse po vrsti. :-) Hvala za obisk in komentar na mojem blogu. Malo pozno vračam, ampak od srca. :-)) Sprehodila sem se po tvojem blogu in sem navdušena nad videnim.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ena lepša od druge. Tale embossing mapica je pa fantastična <3

    OdgovoriIzbriši