petek, 4. marec 2016

Gaudeamus igitur- veselimo torej se

Gaudeamus igitur,
iuvenes dum sumus,
gaudeamus igitur,
iuvenes dum sumus.
Post iucundam iuventutem
post molestam senectutem,
nos habebit humus,
nos habebit humus.
Vivat academia,
vivant professores,
vivat academia,
vivant professores,
vivat membrum quodlibet,
vivant membra quaelibet,
semper sint in florae,
semper sint in florae.
 
 
Joj kako dolgo je že od mojega maturantskega plesa. In pred dobrim mesecem sem bila ponosna mama na sinovem maturantskem plesu. Posebna prelomnica za maturante in za nas starše. 

Več ali manj gredo te svečanosti proti koncu in za eno deklico je nastala tale, ki se mi tokrat ni izmuznila iz rok še preden sem jo uspela fotografirati. Želje so bile svetlo modra in morda kakšna oblekica pa kakšni biserčki. Mislim da mi je uspelo.

Pozdravček do naslednjič, Polona



9 komentarjev:

  1. o, kako lepo svečana je, kot maturantski ples.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prava eleganca :-)) Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa oblekica na tematski voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo, kako je lepa. Vrtnico sem opazila, kako lepo si jo okrasila z bleščicami, deluje zelo svečano. In obleka je krasna. Imaš šablono za obleko ali kombinacija izrezov?

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo elegantna, ta rožica je res must have, gre na mojo listo želja! Čeprav ne smem več zapravlajti, ampak jo moram imeti :)

    OdgovoriIzbriši