sreda, 31. avgust 2016

Moške

V prejšnji objavi sem že povedala, da sem na tesnem s časom glede objavljanja, zato bom danes kratka.
Poleti sem med dopustom skočila v Koper v Rayher in moji plani kaj bom kupila so se hitro prekopicnili na glavo, ko sem zagledala še vroče Tinine šablonice katere je oblikovala za Rayher. V tole grozdje sem se zaljubila na prvi pogled. In povem vam FENOMENALNO JE!!! Tina raztura!!!

Tile dve voščilnici sta malo predimenzionirane velikosti, da se lahko spravi noter kuverta amerikanka, v kateri so bili darilni boni. Ker je na voščilnici nekaj manjkalo, sem odtisnila nadvse uporabno štampiljko iz kompleta Ustvarjalnega dotika. 



 


Voščilnico linkam v avgustovsko galerijo Najlepšega para.

Pozdrav do naslednjič, Polona






Ni komentarjev:

Objavite komentar