petek, 29. december 2017

Črno bela

Pozdravljene!

Nori december je k sreči pri koncu.
Ko sem razmišljala kako čim bolj kreativno uporabiti črno in belo barvo, sem pomislila na sožalnico. Ne maram smrti, izgube, žalosti, zato se vsega povezanega s tem izogibam kolikor se da na veliko. A žal je včasih smrt neizbežna in ...

Tiho čez polje
tiho mesec gre,
z njim gre žalostno srce.

O.Zupančič

Konec, začetek, začetek konca, začetek... začaran krog

Uporabila sem:
Ustvarjalni dotik:
osnove
črna blazinica
Najlepši par:
napis
izrez rožic
okvir
Rayher:
vejica
banner
opeka stencil šablona
strukturna pasta

Voščilnico linkam:
v decembrski izziv k Ustvarjalnemu dotiku
K Najlepšemu paru v galerijo meseca decembra

Lep pozdrav dodrugega leta ;) Polona




5 komentarjev:

  1. Prekrasno sožalnico si naredila! Zelo mi je všeč ozadje zidu in pa črni delčki, ki kukajo ob staneh. Izvirno! Hvala za sodelovanje v izzivu Ustvarjalnega dotika. Lep pozdrav in vse dobro v novem letu! Barbara

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo nežna je. Tudi meni so se oči ustavile pri ozadju iz opeke.

    OdgovoriIzbriši
  3. prekrasno elegantna, opeka in rožice so vrhunske!

    OdgovoriIzbriši
  4. Življenje je sestavljeno tudi iz tega, vendar razumem tvoje razmišljanje. Izjemno nežno in čutečo sožalnico si izdelala. Vsi detajli so povezani, še posebej mi je zanimivo ozadje iz opek ter črni koti. Prijazen in vesel skok v novo leto želim.

    OdgovoriIzbriši