sreda, 12. januar 2022

Staro - novo!

Staro leto se je bliskovito poslovilo, in kot že zadnjih nekaj let tudi tokrat nisem uspela užiti niti kančka čarobnega prazničnega vzdušja. Hitenje, obveznosti vmes pa za večerno radost še kakšna voščilnica za meni ljube prijatelje.

Ko se je staro leto poslovilo, se je na novega leta dan na novo pot podala meni ljuba sodelavka, za katero sem ustvarila voščilnico v njenem stilu. Topla ljubeča duša zasluži lep spomin. Kot je bila ona vedno pozorna ne more biti nihče. Mislila je na vsak trenutek, vsak dogodek, znala potolažiti, spodbuditi, naučiti, razložiti, predvsem pa poslušati in na koncu iz vsega narediti hec. Hvala ti draga Katarina za vse sledi, ki si jih pustila 💓💓💓. Srečno v novi službi!

Ustvarila sem elegantno črno- belo- rosegold romantično,  s kančkom blišča. Samo zanjo, v spomin name in na vse nas. Ker ji za njen jubilej zaradi njene odsotnosti nismo podarili nič je bila to združena poslovilno rojstnodnevna darilna voščilnica samostoljne velikosti brez pripadajoče kuverte, da se je lahko v žep priložila kuverta z darilnim bonom za razvajanje. 

Material katerega sem uporabila:

verjetno sem kaj še pozabila...

 







Ostanite zdravi in pozdravček do naslednjič, Polona

Voščilnico linkam:

Najlepši par- galerija meseca januarja

Craftalnica -nov začetek

5 komentarjev:

  1. kako čudovito si tole zapisala in ustvarjala!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si ustvarjala, hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno voščilnico si naredila, so mi všeč barve...In hvala, da sodeluješ na izzivu v CRAFTalnici, kjer sem gostja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita voščilnica :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši