torek, 27. september 2016

Moška voščilnica

Iskreno se opravičujem vsem blogerskim kolegicam, da jih zanemarjam, ker nimam prav nobenega časa več obiskati vse čudovite zapise na blogih in občudovati vse nastale umetnine. Tu in tam še na hitro pokukam v kakšno spletno trgovino, a tudi tu vidim da me je povozil čas.

Prejšnji teden je bil precej ustvarjalno zanimiv, a žal se mi zadnje čase dogaja, da v poznih večernih urah projekt zaključim tik pred zdajci in potem zmanjka časa za fotografiranje, da lahko pokažem kaj nastane. Kakovost fotografij krepko čez polnoč je seveda temu primerna.

Tokrat je mi je bil izziv pred katerega me je moja prijateljica postavila nadvse zabaven, saj sem po dolgem času lahko bila kreativna čisto po moje.
Naročilo se je glasilo: voščilnica za novopečenega magistra fizike, ki obožuje vreme, strele..., gor pa mora biti še diplomantska kapa pa sovica... Idejo so imeli, da naredim oblake in dež ter strele iz katerih švigajo fizikalne formule, vse ostalo pa so mi prepustili.

Ker je bilo preveč tematsko različnih stvari za spravit na eno klasično voščilnico, sem uporabila idejo  in naredila zadnje čase popularen x-plosion box. Na enem zavihku sem upodobila nevihtno vreme s šviganjem strel, na drugem dežnik in dežne kapljice, tu pustila sem nekaj prostora za podpise. da sem razbila depresivnost sem na drugo stran umestila mavrico, na spodnjem zavihku pa čudovita misel in seveda kup knjig , ki je bistrega magistra pripeljalo do tega naziva. Ker sem ob mozganju pozabila da moram pustiti še žepek za denar, sem na sredino voščilnice pod doma narejeno šolsko tablo naredila tulec za €.
seveda tudi tokrat ni šlo brez Najlepšega para. Izrez čestitke je tako preprosto eleganten, da paše prav na vsako voščilnico. Škatlico sem zaključila s pokrovom v obliki diplomantske kape, in na zunanjo starn umestila sovico, ki ponazarja modrost.

Naročniki so bili zadovoljni jaz pa tudi ponosna, da mi je uspelo streti še en trd oreh. Odziv magistra pa je bil tudi baje neverjeten.

Ker je voščilnica "moška" jo prijavljam v craftalnico.
Linkam jo tudi v galerijo meseca septembra pri Najlepšem paru.

Pozdravček do naslednjič, Polona




12 komentarjev:

  1. Zelo lepo si izpeljala zamisel naročnice. Krasna škatlica.

    OdgovoriIzbriši
  2. fenomenalno si tole izpeljala!
    drži se!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si se znašla in upoštevala vse želje. Ja, če je preveč vsega, je bolje izdelati škatlico. Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično si združila vse ideje naročnikov v zares lepo škatlico presenečenja, verjamem, da je je bil prejemnik resnično vesel. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo škatlico si izdelala in se krasno poigrala z njeno notranjostjo :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si povezala vse elemente in tale tabla na sredini je svetovna.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke tudi tebi, za odlično opravljeno delo. Tabla je čudovita. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vam drage moje iz srca za vse komentarje <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita škatlica, krasno si se znašla z vsemi mogočimi željami naročnice.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepa skatlica, veseli me da si jo pokazala v izzivu Craftalnice.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo mi je všeč tvoja škatlica. Izbrala si krasne motive.
    Hvala, da si se nam pridružila pri izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši