torek, 7. november 2017

Mixed media - darilo za najboljšo prijateljico




Pozdravljeni!

Novo mesto oziroma moj obisk tega luštnega Dolenjskega mesteca je v pozitivnem smislu krivo za marsikaj. Druženje z mojimi ustvarjalnimi prijateljicami in spoznavanje novih obrazov, nekaj nakupov, darilc... Predvsem pa " brca v rit", da se že končno lotim spet ustvarjat. Hvala Rayher za to nepozabno doživetje in še tukaj čestitke ob odprtju nove trgovinice. Hvala mojim zlatim ustvarjalnim prijateljicam za objeme in druženje. Tudi tistim, ki niste mogle z nami ;)  RVM <3 <3 <3




Na otvoritvi nove trgovine Rayher v Novem mestu sem se udeležila treh delavnic.

Brlogarka oziroma Renata nam je predstavila kako se izdela vrtnico iz fimo mase. In ker se za moje debele okorne prste zdi to precej delikatno sem se odločila, da bom rajši kakšne kupila. Keti je še pokazala kakšna čudovita stojala za te uhančke je nabavila pri njej tako, da je tudi to v planu enkrat nabavit.

Vedno Baltazarsko Einsteinovsko razpoložena Tina nas je znova navdušila z novimi triki in načini uporabe štampiljk in nožkov. Predvsem pa njena energija, ki da v kratkem času več, kot bi dneve in leta ždel za računalnikom in gledal youtube posnetke. Hvala ti Tina <3.

Med drugim sem neplanirano pogledala tudi del mixed media delavnice mojstrice Sanje iz Varaždina, ki dela tako čudovite stvari, da ob pogledu na njih pade čeljust dol. Prikazala nam je osnove in tehnike "packanja" kot mu jaz ljubkovalno rečem.

Četudi mi to packanje ni grozno ljubo, sem se po trenutnem navdihu in hčerinem zanimanju za ustvarjanje tega lotila tudi jaz. Res je, da me je že o tem pred časom poučila Branka, a sama poguma, da se lotim sama"kej narest" nikakor nisem zbrala, no razen to, da sem že davno vse živo nabavila. Vedno je pa bistvo pri tem improvizacija in ustvarjalnost.

Ob nakupu v Rayherju sem na srečelovu zadela sizzix nožek za tole prikupno hiško. Tamara in Vanja že vesta za mojo obsesijo s hiškami, zaradi mojega vsakoletnega projekta in Tamara , ki je bila tedaj ob meni se je prav nasmejala ob mojem vzkliku veselja ko sem videla kaj sem izžrebala.   A ker ta hiška zaradi svoje srčne prikupnosti kar kliče po tem da najde posebno mesto, sem v nekem momentu ko sem iskala kaj naj letos izdelam za rojsnodnevno darilo za svojo najboljšo prijateljico prav vedela kam jo bom umestila.

Kot vedno do zdaj so se distressi izkazali za fenomenalne, saj se da dobit skoraj kakšen odtenek hočeš. Pustimo ob strani da sem vmes kaj zafrknila in v poskušanju to popravit tudi zgubila živce. A za moj prvi samostojen mixed media izdelek sem kar zadovoljna. 
S svojim packanjem pa sem navdušila mojo počitniško razpoloženo hči. Ko je izrazila željo da "packa " z mano, je bila to le še dodatna motivacija za delo. Nad svojo mini umetnino je bila navdušena, sama pa sem pokala od ponosa da sva preživeli kvalitetne urice skupaj brez, da bi se spičili, predvsem pa sem ponosna nad tem kaj je ustvarila. 
Priznam da mi je po mojih kriterijih njen izdelek bolj všeč kot moj.

Srce mi je včeraj še dodatno pogrelo navdušenje in veselje obdarovanke. Blanka RTM <3 <3 <3 

Lep pozdravček do naslednje objave, Polona

Za izdelavo sem uporabila:
čipko in polperle



 


6 komentarjev:

  1. o glej nas glej, prijetno druženje je bilo to ... smeh, obujanje spominov in delanje novih načrtov
    Trgovina je velika in zračna, delavnice so bile super in sem se marsikaj naučila, mogoče po novem letu stopim v mixed media svet ... pa še Pepi nam je delal družbo. odlična sobota je bila :D <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Očitno je za vami sobota z veliko začetnico. Luštno in fajn ste se imele.
    Tvoji platni sta fantastični. Super ti gre od rok ta tehnika.

    OdgovoriIzbriši
  3. obe platni fantastični, to je pa najboljše preživljanje časa skupaj z otroki, sem vesela, da si se vrnila na blog!
    jaaa, itak da ste se imele super fajn v nm!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav fino ti gre od rok packanje in se ga vsekakor lahko večkrat lotiš. Meni sta oba izdelka zelo všeč, tako tvoj kot ta od hčere.

    OdgovoriIzbriši