nedelja, 17. marec 2019

Voščilnica- poklic

Pozdravljene,



Ker sem na izzivu meseca jauarja pri ustvarjalnem dotiku bila zmagovalka je prav, da vas povabim da sodelujete v čim večjem številu. Opaziti je da se vas prijavi zelo malo, kar je škoda, saj je nagrada- komplet slovenskih štampiljk po izbiri, zelo uporabna. Ker sem lokalpatriot ali kako že pravijo se držim domačih izzivov. Sodelujete tukaj!

Čas mi mineva hitreje kot bi želela in v vrtincu vseh obveznosti mi tu in tam celo uspe izdelati kakšno voščilnico. Tokrat je fotografija čisto "večerna" na hitro.

Pokažem vam voščilnico - tresočko katero sem naredila za sodelavko. Barman je poklic njenega svaka. In ker na to temo doma nimam nič pripomočkov se je bilo treba malo znajti. Visok kozarec sem improvizirala tako, da sem s šablono izrezala trikotnik, nato pa uporabila negativ katerega sem obrezala v obliki kozarca. da sem zadevo malce zakomplicirala sem si zamislila da mora biti kozarec tresočka. Keti mi je pred časom posodila šablonice teh kozarčkov in sem si na zalogo naredila par izrezov (za vsak slučaj). 
Ko sem že zlepila sem videla da sem ga "biksnila" pri limoncah, katere bi morala zatakniti ali pa vtakniti. No ja bom za drugič bolj natančna. 

To je to za danes. Upam, da mi v kratkem uspe pokazati enega večjih pojektov na katerega sem res ponosna. 

Lep pozdrav do naslednjič, Polona


Uporabila sem:
Papir vesolje iz domače zaloge

Ustvarjalni dotik:
voščilo

Voščilnico linkam:



4 komentarji:

  1. Mmm, počasi bodo temperature primerne, ko bo zapasal kakšen koktajl. Tvoja voščilnica je perfektna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kot vedno, improvizacija in kreativnost zmaga, svetovna je! Pa tile kozarčki tudi. Bi pasalo kaj takšnega, o ja 🙂

    OdgovoriIzbriši
  3. Polona, zelo lepo ozadje si izbrala in kozarčki so prav simpatični. Tresočka v sredini pa še dodatno popestri. Super! Hvala za sodelovanje v našem izzivu in hvala za povabilo k sodelovanju. Lep pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši