torek, 14. februar 2023

Zaljubljen ptiček

 


Pozdravljene!

Kar sram me je, da v celem letu nisem bila sposobna spisati ene samcate objave.
Tu in tam sem naredila kakšno voščilnico ali pa kakšne projekte škatlic. Za silo sem uspela vse pofotkat, žal pa v vsej naglici nisem imela miru in časa spisati spodobno objavo.

Tudi tale objava sameva med lanskimi osnutki in mislim da je glede na današnje Valentinovo (in kmalu Gregorjevo, glede na mojo ažurno objavljanje) nadvse primerna da jo objavim.

En večer sem dobila klic, da njegova draga praznuje rojstni dan in da naslednji dan nujno potrebuje zaljubljeno rojstnodnevno voščilnico. Vedno povprašam kaj ima obdarovanka rada (barve, hobiji...) Izhodišče je bilo: oba imava rada črno barvo, je nežna, rada bere in ljubezen je osrednja tema na voščilnici. Običajno me izzivi tik pred zdajci spravijo v stres a na koncu nastane v tistem trenutku največ. 

Voščilnico linkam:

Galerija meseca marca Najlepši par

Craftalnica Izziv #329: ZA LJUBLJENO OSEBO

Simonsaysstamp wednesdaychallenge

Pozdrav do naslenjič, Polona

6 komentarjev:

  1. Zelo lepo si ustvarjala! Hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. tole je pa čist hudo, fantastična!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito voščilnico si naredila :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito voščilnico v zadnejem trenutku si naredila - sploh ni videti, da bila pod "stresom" ;). Barve in kombinacija detajlov so svetovne in verjamem, da je bil naročnik zadovoljen,prejemnica pa še bolj :). Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici, kjer gostujem.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne vem kam se je skril moj komentar :(, ampak to ne spremeni dejstva, da je tvoja voščilnica čudovita :)! Sploh se ji ne pozna, da je narejena v zadnjem trenutku. Udarne barve, čudovita simbolika in domiselno zložen napis. Tvoja ideja gre zagotovo na mojo "to do" listo :)! Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici, kjer gostujem.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa voščilnica za ljubljeno osebo. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši