sobota, 11. marec 2023

Spet ena moška

 Pozdravljene,


največji izziv mi predstavljajo tematske voščilnice, če pa je dodano k temu še to da mora bit za moškega, se mi pa od ideje do izvedbe na novo nastane kar nekaj sivih las. Na koncu pa je zadovoljstvo naročnice  res neprecenljivo.

Tokrat je bilo naročilo: Ime, glasba je njegovo življenje, klarinet in 30 let, pa enostavna mora bit. No to zadnje mislim da mi ni najbolje uspelo. Ker sem uporabila srebrn papir, pa je žal fotografija slabe kakovosti.

Uporabila sem print klarineta, ga prevlekla z glossy accent in ga uporabila kot zadnjo od črk v imenu. Iz klarineta prihaja številka, ob njej pa voščilo. Za piko na i sem dodala 3 ptičke (za vsakodesetletje enega).



Pozdravček do naslednjič, Polona

Voščilnico linkam:

Galerija meseca marca Najlepši par

Craftalnica- izziv #331 Moška voščilnica 

Vesela hiška- izziv-40-pomladni-veter.

Timeout- elegant


6 komentarjev:

  1. Čudovita moška voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  2. A different kind of elegance; an elegant design! Perfect for the reciepiant! Thank you for joining us at TIME OUT!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si ustvarjala! Hvala ker z moško voščilnico sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa moška voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ideja in enkratna moška voščilnica za glasbenika! Hvala za obisk v Veseli hiški in veliko sreče želim. Objem, Veana R.-DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita moška voščilnica v krasnih barvah.
    Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši