sobota, 27. maj 2017

Sveta birma- Golob

Maj je čas birm, obhajil, porok in raznoraznih praznovanj.

Tokrat bom pokazala dve birmanskih voščilnici, kateri bo dobil isti birmanec.

Prvo z golobom prijavljam na majski izziv v Ustvarjalni dotik, kjer je tema živali. Ko sem preletela malo izzive sem ob tem zamahnila z roko čisto po blontno češ, da nisem ustvarila nič živalskega in še tisto kar sem, sem oddala preden mi je uspelo fotografirati. Naslednji hip se spomnim, da pa je golob žival čeprav je voščilnica birmanska.

Iz Ustvarjalnega dotika sem uporabila štampiljko Sveta birma iz seta zakramenti, embossing blazinico ter papermanina bel embossing prah, le to pa sem odtisnila na malo debelejši pavs papir ki mi je ostal od enih vabil. Ker sem hrček, in sem to kupila že pred leti vseh zadevic v trgovinici nisem več našla, da bi lahko prilepila linke.

Okvir, golob, vejica z rožicami pa so od Najlepšega para.
Voščilnici lepim v majsko galerijo k Najlepšemu paru.


Lep pozdrav do naslednjič, Polona


3 komentarji:

  1. Oboje je nežno in zelo lepo narejeno. S pravim občutkom za razporeditev rožic delujeta zelo bogato.

    OdgovoriIzbriši
  2. Polona, krasna, nežna čestitka! Še posebej všeč mi je golobček, ki ima privzdignjena krila in navidezno leti :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Lep pozdrav iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši