nedelja, 15. april 2018

Travniško nogometna

Pozdravljene!

Ko sem bentila nad sabo da sem ob vse slike iz lanskega leta zaradi utopitve mojega telefona), me sin spomni da imam na njegovi spominski kartici kar nekaj slik. In tale voščilnica se je skrivala na njej. 
Za 50 letnika sem izdelala voščilnico njemu pisano na kožo. Kar naprej kosi nogometno igrišče in sem to kar upodobila. Sceno sem naredila skoraj vse peš, na roke. Za mrežo pa sem uporabila kar mrežico, ki se uporablja za domače suhomesnate izdelke.


Lep pozdrav do naslednjič ;)

Uporabila sem:
Ustvarjalni dotik:
A5 osnova za čestitko
zeleno distress blazinico za senčenje
pripomoček za senčenje
spellbinders krogi (ene izmed mojih prvih šablonc)

Najlepši par:
vse najboljše
male številke

Rayher:
nogometna žoga
šablona trave

Voščilnico linkam:
Ustvarjalni dotik- ustvarjalni izziv meseca aprila- Narava
najlepsi-par-galerija-meseca-aprila-4
 

4 komentarji:

  1. Simpatična čestitka. Zelo si se potrudila pri izdelavi gola, super :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Lep pozdrav, Ustvarjalni dotik

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, tale gol...
    To me moraš naučiti narediti. Ali pa jih bom kar pri tebi naročila...
    Super je!

    OdgovoriIzbriši