petek, 13. april 2018

Šiviljska pomladna voščilnica

Pozdravljene!

Ko brskam po arhivu fotografij svojih izdelkov je največ takšnih, ki so za silo fotografirani kar na moji delovni mizi ponoči ob slabi svetlobi.  No, tudi tale ni nek presežek in Duši bi rekla, da se moram poboljšati in se glede tega malo vzeti v roke. In moje punce so včeraj  rekle, da sem na dobri poti, in da toliko objav kot sem jih imela v zadnjem tednu je pa že zame presenetljivo.

Včasih dobim za izdelat kako voščilnico, ko je treba napeti možgančke malo bolj in improvizirati brez uporabe štampiljk in nožkov. Ker za šivanje pa res nimam nobene šablonice, mi je šivanko z nitko posodila Branka, ostalo pa je bilo potrebno improvizirati. Šivalni stroj sem sprintala na papir in ga skupaj s črnim kartonom izrezala. tako sem dobila silhueto ki jo je bilo potrebno še obdelati. Robove sem zasenčila z belo blazinico, pri postavitvi sem se pa igrala z izrezi. Vse skupaj sem skombinirala z nadfantastičnim vzorčastim papirjem tako, da je na koncu nastala prava zgodba.

Vetroven pozdravček, Polona

Uporabila sem:
Tame`s world:
Rayher:
upokojena štanca Marta Stewart
štance rožic

Najlepši par:
mali metuljčki
Ustvarjalni dotik:
Studio Katia:



13 komentarjev:

  1. Polona, čudovita ideja in resnično top izvedba <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Imenitno si spojila vse posamezne elemente, da se tako lepo prepletajo med sabo.
    Hvala, ker se z njo sodeluješ na blogu Scrapping4fun.
    Prijeten vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je.šivalni stroj si tako lepo izrezala in tako fajn si se znašla z tkanino. Res lepa.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Stunning birthday card, love all the detail
    Please remember to follow us
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. You made a very nice card!
    Lia, DT S4F

    OdgovoriIzbriši
  6. Lovely card. Thank you for joining at Scrapping4fun challenge
    Hugs xx
    DT Meena Herale

    OdgovoriIzbriši
  7. you are very brilliant to create this awesome card. Good luck to you.Thanks for playing along with us at Scrapping 4 Fun Challenge.Hope to see you again
    Shylaa DT@S4F
    Adhiraacreations

    OdgovoriIzbriši
  8. Wow! Čudovita voščilnica! Všeč so mi barve in ideja 💖

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita voščilnica💖 Zelo barvno všečna in sredinski motiv TOP!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Tole se že na FB občudovala. Super!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Tale je pa top! Kako krasen šivalni stroj!

    OdgovoriIzbriši